Przejdź do treści
  • 0 Głosy
    1 Posty
    1 Wyświetlenia
    T
    Temat przeznaczony do polecania sprawdzonych fachowców oraz wymiany opinii na temat drobnych i większych prac wykonywanych w mieszkaniach oraz częściach wspólnych na osiedlu Fabryczna ArtCity. W tym wątku mieszkańcy mogą: polecać złote rączki i specjalistów (hydraulików, elektryków, stolarzy, monterów, serwisantów AGD itp.), dzielić się doświadczeniami dotyczącymi jakości wykonania, terminowości i cen, ostrzegać przed nierzetelnymi wykonawcami, szukać kontaktu do fachowca w pilnych sytuacjach.
  • Oferty zewnętrzne i reklamy

    Wspólne dyskusje mieszkańców
    1
    0 Głosy
    1 Posty
    1 Wyświetlenia
    T
    Ten dział przeznaczony jest wyłącznie do publikowania ofert zewnętrznych, ogłoszeń komercyjnych oraz reklam kierowanych do mieszkańców osiedla Fabryczna ArtCity. Wszelkie treści o charakterze reklamowym powinny być umieszczane wyłącznie w tym dziale. Zabronione jest publikowanie reklam i ofert komercyjnych w pozostałych częściach forum. W tym dziale można publikować m.in.: oferty usług (np. remontowych, sprzątających, internetowych), promocje i rabaty przygotowane dla mieszkańców, informacje o działalnościach lokalnych firm. Zasady publikacji: każda oferta powinna zawierać jasny opis usługi lub produktu, należy podać dane kontaktowe do ogłoszeniodawcy, zabronione jest spamowanie oraz wielokrotne publikowanie tej samej oferty bez uzasadnienia, administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia ofert niezgodnych z regulaminem lub dobrymi obyczajami. Forum oraz wspólnota mieszkaniowa nie ponoszą odpowiedzialności za treść ani realizację ofert zewnętrznych. Publikacja oferty nie oznacza jej rekomendacji przez administrację forum ani wspólnotę.
  • Internet w ArtCity

    Wspólne dyskusje mieszkańców
    1
    0 Głosy
    1 Posty
    1 Wyświetlenia
    T
    W tym wątku poruszamy tematy związane z: polecaniem sprawdzonych operatorów internetowych, z których korzystają mieszkańcy, dzieleniem się opiniami na temat prędkości, stabilności, awaryjności oraz jakości obsługi klienta, informowaniem, w których budynkach i lokalach dany dostawca faktycznie świadczy usługę, ostrzeganiem przed problemami technicznymi lub nieuczciwymi praktykami, rekomendowaniem alternatywnych urządzeń sieciowych (routery, access pointy, mesh) w celu poprawy zasięgu i jakości sieci Wi-Fi.